Unde ne poți găsi
Str. Cicoarei nr. 9, Iasi
700620 Iași
Telefon: 0744 569 069
Email: comenzi@primeadvertising.ro
Întrebări frecvente
La Caya.ro ne tratam in mod egal toti clientii, indiferent de comanda sau statut . Odata ce va alegeti un produs de la un magazin, alt produs de la alt magazin etc, niciodata nu veti beneficia de atentia deosebita a vreunuia dintre ele. Optand pentru un singur magazin, veti beneficia de comanda procesata imediat 24/7, discount-uri incepand cu a doua comanda (daca nu ati primit din prima un discount de cantitate), dar si posibilitatea de a avea o persoana dedicata cu care veti tine legatura. Cand aveti o problema, puteti apela cu incredere la noi si o vom rezolva.
Comenzile online prezinta un mare avantaj, ca pot fi lansate la orice ora, in orice timp zi/noapte, acestea fiind preluate in ordinea plasarii lor. Bineinteles, puteti comanda si telefonic daca va este mai usor sunand la 0744 569 069.
Aveti la alegere 3 metode de a plasa o comanda online:
a."Comanda rapida Online"
Alegeti-va produsele dorite si plasati o comanda rapida, fara a va inregistra pe site . Aveti grija sa completati formularul corect si sa indicati persoana sau firma, pe numele careia se va emite factura fiscala, precum si adresa de livrare, in cazul in care nu se doreste ridicarea produsului de la sediu.
b."Comanda rapida prin telefon"
Puteti cumpara produsele noastre contactandu-ne si specificand numele produsului, cantitatea dorita si datele pentru livrare (Nume, adresa si numar de telefon). Sunati pentru asta la 0744569069
c."Autentificare pe site"
Daca sunteti client vechi folositi un cont activ. Daca este prima data cand cumparati de la noi, creati-va un cont prin simpla introducere a unor date ce ne sunt folositoare in emiterea facturilor fiscale precum si la livrarea corecta a produselor comandate de dumneavoastra.
Aceste informatii sunt necesare pentru procesarea corecta si eficienta a comenzii plasate. Informatiile personale nu sunt transferate catre alte terte parti, nici de catre Silque.ro, nici de catre firmele de curierat partenere.
Fie ca ati lansat comanda telefonic sau online, ne ocupam in cel mai scurt timp de solicitarea dumneavoastra.
Cum ne ocupam:
- verificam produsele din comanda, disponibilitatea acestora, compatibilitatea lor (in cazul in care ne este solicitat acest lucru);
- In cazul in care un produs nu este disponibil, de comun acord, il vom inlocui ori scoate din comanda.
Luand legatura prin e-mail sau telefon cu Departamentul Relatii Clienti, ale caror adrese si numere le gasiti in sectiunea ‘’Contact’’.
Pe Caya.ro nu exista o valoare minima pentru a face comanda.
R: 1. Plata ramburs. Se plateste contravaloarea produselor, agentului care face livrarea sau la ghiseul oficiului postal de care apartine adresa dumneavoastra, impreuna cu taxele aferente, incluse in valoarea facturii.
R: 2. Plata cu numerar la sediul nostru din Iasi sau la depozitul din Bucuresti.
R: 3. Plata prin virament bancar (ordin de plata). Pentru aceasta modalitate de plata va rugam sa solicitati trimiterea facturii proforme de catre un operator, factura trimisa automat de sistem este o factura proforma DOAR cu titlu INFORMATIV, nu constituie obligativitate contractuala si in anumite situatii poate fi eronata. Livrarea marfii se face dupa intrarea intregii sume in contul S.C. Prime Advertising S.R.L. Datele de care aveti nevoie pentru a face acest virament:
Pentru persoane din Romania:
SC Prime Advertising SRL
RO15734153
J27/1250/2003
Cont RON ro88brde280sv15032482800
Banca BRD Groupe Societe Generale
Adresa bancii: Piatra Neamt, str Lt Draghiescu nr 13
Pentru persoane din afara Romaniei
SC Prime Advertising SRL
RO15734153
J27/1250/2003
Cont EURO RO51BRDE280SV20304202800
BIC: BRDEROBU
Banca BRD Groupe Societe Generale
Adresa bancii: Piatra Neamt, str Lt Draghiescu nr 13
R: 4. Plata online prin sistemul PayPal. Practic trebuie sa creati un cont PayU - sistem securizat de plata online- practic aici introduceti datele cardului dumneavoastra - nu ne furnizati noua date de pe el.
Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii, iar la primirea coletului nu veti mai avea nimic de achitat.
Veti fi contactat telefonic de unul dintre consultantii de vanzari pentru a va confirma intervalul orar in care puteti ridica comanda din sediu sau din depozit.
Pentru a urmări statusul coletului, veți primi un email cu numărul AWB al comenzii dumneavoastră. Acest număr vă va permite să urmăriți evoluția livrării direct pe site-ul curierului.
Comanda se livreaza dupa procesarea platii, care este transmisa si confirmata de catre banca.
Livrarea in tara se efectueaza prin serviciul de curierat rapid .